Jobba, leva, andas. VIRKA

Idag har jag och min virkning varit i Stadsparken och hängt tillsammans med solen, lite schysst musik och en apelsin. Vi hade en otroligt skön stund tillsammans!
 
När jag var 6 år gammal plockade min farmor för första gången fram den lilla flätade träkorgen fylld av färgglada nystan och efter mycket hjälp med vändningarna när jag virkade mina första grytlappar lärde jag mig till slut att virka. Och ja, sedan dess har jag gjort det från och till, och det är något jag mår otroligt bra av att få sitta och pyssla med. Presentidéer och beställningar har kommit och gått, den ena mer utflippad än den andra....
 
..en resekompis vid namn Hans till Elin
 
..en totoroklocka till Nils
 
..en kameleont till Vanja
 
..min lilla maskot Mustaschdjuret
 
..och otaliga projekt därtill har det blivit under dessa 16 år tillsammans med virknålen :P
Vill du se mera virkat? Kika då in på min fb-sida Virkskinna
 
Ett av mina senaste alster var dessa sprakande torgvantar till min kära Forever-kollega Jonna.
 
Allt jag virkar skapas på fri hand och en stor dos kärlek virkas in i varenda maska :)
 
MADE WITH LOVE
 
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Ibland kan det positivt att vara duktig på att maska....

KRAM!!

Kommentera här: