Lördagssysslor

Idag är det lördag. Och medan tvättstugan tvättat och torkat mina kläder har jag kikat klart på denna enormt fascinerande dokumentär, verkligen sevärd hela vägen igenom! Wow.
 
Jag har länge tänkt att det vore helt otroligt om människans var konstruerade så att det vi ser/uppfattar är det enda som finns på riktigt. För mig är det en galen tanke. Vad är vi för slags allvetande härskare då? Att vi är den enda excisterande energi i universums oändlighet. Vad är sannolikheten för det, egentligen? Alla har vi olika verkligheter såklart, och olika förmågor. Vad som är verklighet för dig behöver inte vara samma verklighet som för mig.
 
 
 
"Jonas Elrod was leading an ordinary life until he woke up one day to a totally new reality. The documentary follows this fascinating story of an average guy who inexplicably developed the ability to access other dimensions."
 
 
 
Under filmen gång har även dessa två små godingar idag blivit helt klara för avfärd! :)

 
.Made with love.
 
 
 
Missing someone is your heart's way of reminding you that you love them.


Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Åh, har du sett den än? Har den kommit ut?

Svar: Yes jag har sett den! :) Verkligen jätteintressant! Googla på det så ska du kunna streama den direkt från internet (minns dock inte vars jag hittade den..) Kommit ut vet jag ej, jag streamade den i somras :)
Kinna

Kommentera här: