Vuxenpoäng

Ja nu jäklar plockas det vuxenpoäng för fulla muggar! :P
 
Med en zucchini-paj i ugnen, ett nytt och fräscht förstahandskontrakt på en etta i Karlskoga och lite drygt en rökfri månad bakom mig sitter jag nu här och har precis anmält mig till blodgivar-registret!
 
Att bli blodgivare är något jag tänkt länge på och velat, men något jag vägt på tok för lite för att få bli. Men nu har jag till och med 7 kilos marginal (och har haft det ett tag) så nu återstår det bara att se om jag har något i ådrorna som är av värde också.
 
Imorgon är det onsdag.
Hej!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Åh ska du flytta hit till kga? Vad kul! Vilket område? Kram

Svar: Ja det ska jag! :)) Jobbar på Transcom så det blir smidigast och måste ändå flytta då mitt kontrakt i Örebro går ut. Kommer bo precis vid busstationen, på Fabriksgatan :) Kram
Kinna

Kommentera här: