Tiden med långa ben

Ja, jösses vad tiden springer iväg. Der är redan flera dagar sedan det var lucia och sedan jag bloggade senast. Och idag är det mindre än en vecka kvar till julafton.. Wow.
 
Dagarna som passerat har innehållit:
 
  • GLÄDJE..
Arantxa, Linnea, Petter och Kodjo. Med banderoll där det står 235 000 engagemang och 30 489 975 kronor. Foto: Sveriges Radio.
..över att Musikhjälpen lyckades samla ihop hela 30 489 975 kronor för att stoppa spridningen av hiv/aids.
 
  • ORGANISATION och KREATIVITET..
..tillsammans med min fantastiska nyblivna sambo i vår numera gemensamma lilla boning, hihi :) Kartonger har packats upp, förvaring har skapats och kärleken har sprudlat <3
Toalettförvaring à la Kinna special, grymt praktiskt!
 
  • SMÄRTA FRÅN HELVETET..
..efter en helt vanlig cellprovtagning, ja en HELT vanlig cellprovtagning.
"Ja du kan få lite mensvärk, men det är helt normalt.
Mm, eller hur!? LITE mensvärk sa du!? Med en gångstil som en banan och en mage som känns som ett stort blåmärke har jag sällskapat sedan igår lunch. Morr! :/
 
  • LÄKARBESÖK..
..för att försöka få någon klarhet i vad det är som sker i min mage och orsakar ovannämnda osköna tillstånd.
 
  • HASSELNÖTSKAFFE och DEGESTIVEKEX
..som tröst när hungern inte vill närvara.
 
Men imorgon är det fredag och jag hoppas att Mr.Blund kan strö extra mycket sömnpulver över vad-det-nu-än-är som spökar i min mage under natten som väntar.
Jag klarar mig fint utan känner jag. Hej!
 
 ♣

Kommentera här: