Veckan som gått

Oj oj oj, vilken vecka det varit! Fylld av nya intryck, massa ny kunskap och en högsommarvärme som bokstavligt talat får en att smälta. Jag har träffat ett helt gäng nya spännande människor och utforskat mitt nya arbetsplats hos Transcom i Karlskoga. Jag har lärt mig hur man gör abonnemangsformsbyten och hur man söker upp specifika Tele2-kunder. Jag har svettats om natten och åkt buss i 36 gradig värme...
 
(Haha ja, sådär snygg är man efter ca 40 minuter i en 36-gradig buss efter 8 timmars utbildning :P)
 
Jag har även lokaleriserat rädslor, funnit trygghet, kläckt nya idéer, haft ett 3 h långt telefonsamtal, käkat chips och druckit enorma mängder vatten.
 
 
 
KRÄFTAN
"Nu händer det massor för dig. I samma veva som Jupiter gör sig färdig att lämna ditt tecken träder både Merkurius och Venus in. Du fortsätter alltså att vara i en underbar fas när bara bra saker kan hända. Affirmera positiva tankar och ställ in dig på att du härifrån och en månad framåt kommer att vara ditt allra vackraste jag och att kommunikationen flödar lätt och friskt. Glöm inte att tacka universum och att vara uppmärksam även på de minsta tecken på framgång. Jupiters nya position i Lejonet, kommer beröra din privatekonomi på ett väldigt positivt sätt vilket kan vara goda nyheter om du tillhör en av alla de kräftor som förlorat ett jobb eller upplevt ekonomiska svårigheter. Jupiters position är väldigt användbar i enterpenörssatsningar – så om du funderar på att bli din egen så har du en bra tid härifrån och ett år framöver."
 
Mitt horoskop spår en fantastisk tid att vänta.
Och även så säger magkänslan :)
 
Ikväll bär det av mot Glanshammar för en kväll med min älskade Elin och imorgon avslutar jag veckan med ett äventyr tillsammans med en av de bästa i Borensberg! :D
 
 
 
Buga inte för någon och sjung så gott du kan.
Och om någon vill ge dig nåt fint för det,
sov med det i famnen.
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Hahahaha!! Vilken förvånad uppsyn. Blev du överraskad när kameran brann av eller?? Nyfiken som man är undrar man ju vad du lyssnar på under fotograferingen? Ha det bäst och dansa!!
Kram

Svar: Hehe, nä snarare över värmefenomenet inne i bussen skulle jag nog säga än av kameran :P Helt insane vilka varma resor det var! Om jag känner mig själv rätt var det säkerligen något dansat i lurarna ;) KRAM!
Kinna

Kommentera här: