Bröllop och midsommar!

Från någonstans i mitten av mitt äventyr sitter jag nu här, lyssnar på sommar i p1 med Jason Timbuktu Diakité och skrivet ett par rader här på bloggen. Efter fantastiska dagar i Göteborg fyllda med kära återseenden, parkhäng i Trädgårdsföreningen, solsken, underbart god vegan-majonär och ett vackert svensk-afganskt bröllop är jag nu hemma hos mina föräldrar, har firat midsommar, njutit av naturen och plockat blommar :)

Vackra brudparet Frebrandost <3
 

Och stora delar av animatinsgänget återförenades och ville såklart vara med på bild tillsammans med brudparet :)
 

Och här har vi bröllopspresenten, virkad med kärlek!

 
 Från och med imorgon är det jobb här i Linkan som gäller, men inna dess ska jag bara njuta av lugnet här ute i den Östgötska skogen!
Glad midsommarhelg! Lev, njut och andas <3
 

Kommentera här: