Facebook svämmar över...

Ja, facebook fullkomligt svämmar över av dansbilder fyllda av glädje och harmoni från helgens dansmara i Gävle just nu. Många fotografer fanns på plats, och det känns som de blir fler och fler för varje år som går. Fotot nedan är taget av Kimberly som är en av de nyare stjärnorna bakom kameran :)
 
Dans när den är som allra bäst.
 
Men idag är det en danslös tisdagen. En tisdag som istället är självaste våffeldagen, men min dag har varit lika våffellös som (nästan) alla andra dagar.. Men det gör ingenting :) För mig är våfflor nämligen något alldeles speciellt, något som inte kan ätas hur som helst även om det officielt råkar vara denna läckerhets högtidsdag. Haha. Nä, i min värld ska det vara alldeles nygräddade och frasiga våfflor à la pappa. Då är allt i sin ordning, oavsett om det är våffeldagen eller inte :)

 
Idag har min dag istället bestått av en skön promenad till jobbet (inte ofta det händer att jag kan gå till jobbet så bäst att passa på när det erbjuds :)) tillsammans med solen och härligt gungande dansmusik i öronen.
Och efter några timmars massage for jag sen iväg till Uppsala för att avsluta jobbdagen på med en affärspresentation på Coffeehouse by George.
 
 
 
"Go gentle through your life"

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Underbara dansmara!! Jag trodde inte kroppen skulle palla men idag onsdag så är den redo för mer mer mer mer dans!!På fredag är det dags igen. Då får Fyris besök av 47:orna och de brakar loss till HUUUUUSVAGNSÄÄÄMÄÄÄÄSTER!! Kram på,re.....

Svar: Ja men eller hur!? ..och lördagen var ju nåt helt magiskt bra :D *ler*Dansa för mig med på fredag! ..men du, VI HAR JU SÅLT VÅRAN HUSVAGN, NU ÅKER VI BÅÅÅÅÅÅÅT! ;)
Kinna

Kommentera här: