Måndag morgon

Trött och seg? Mm... *morr*
Det var med minst sagt sömniga steg jag traskade ut i köket idag och drack min lilla aloe vera-shot..
Men, 30 minuter senare mötte jag upp Millan för en 2 h lång morgonpromenad och allt eftersom började sömnpulvret att falla av och enrgin inta mitt sinne. Och väl hemma igen väntade en skön dusch och en grymt god frukost..

 
 ..och woh, nu jävlar är jag fylld av energi och redo för veckan som väntar!
 
Natur och vänskap - det är bra grejer det <3
 

I got the eye of the tiger, a fighter, dancing through the fire
'Cause I am a champion and you’re gonna hear me roar

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Tiger!!??
Nja vad jag kan se på fotot så ser jag bara en åsna??!!
Säga vad man vill om åsnor men inte fasen ryter dom särskilt mycket........aaaaahiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiii!!
Kram

Svar: Envis som en åsna, klok som en uggla och stark som en tiger ;) (Tigern hade fullt upp med annat och kunde tyvärr inte närvara på fotot) Kram!
Kinna

2 Elin:

skriven

Haha! Tigern har varit med mig hela dan :p

Kommentera här: