En galen och fin helg!

Haha, ja många märkliga jobb har jag haft... Men helgens jobb tar nog ta mig tusen förstapriset :P


Gårdagen spenderades nämligen som Duracellkanin på MediaMarkt i Örebro :)) Ett väldigt roligt men krävande jobb! Här nedan finns min facebook-uppdatering, publicerad ungefär i halvtid (dvs. då ca 4 av 8 h var utförda)

"Uppdatering från kaninen: Det är varmt (nåt så djävulskt!!), nacken får jobba som bara den för att hålla huvudet uppe och jag ser ca 30% av min omgivning. Men jösses... Va söta alla barn är!! Gått runt med en liten parvel i säkert 15 min som promt ville hålla handen. Och ja, vi hann se hela butiken flera gånger om ;)"
 
De resterande 4 timmarna var minst lika svettiga och tunga men ack så roliga! :D
 
 
Men inte är lördagen slut där inte! Nä, som om jag inte tyckte att det skulle räcka med ansträngning för dagen gled jag ganska omgående efter att jag slutat genom en välbehövlig dusch vidare till Brunnsparken och investerade dygnets sista 4 h i dansens magiska värld. Och woh, det blev en grymt bra kväll till Blender!

Men hehe, sen kan jag intyga att det var en trött Kinna som snubblade ut på parkeringen :P Trött, övertrött, dubbeltrött. Men, ack så nöjd och glad! Natten spenderades sedan hos min bästa Elin och efter att ha vaknat med en katt i ansiktet och mött dagen med en varm och skön dusch firade vi livet och första advent med rökelse, nybakade saffransscones och chokladkaffe (så jävla gott!!) till tonerna av en sprakande brasa.
 
Displaying IMG_20141130_115043.jpg
 
Livskvalitet på hög nivå!
 
Tack universum för denna fantastiska helg :')
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Love it!! <3

Kommentera här: