TACK :')

Ungefär två dygn har gått sedan jag landade hemma efter en sprudlande, intensiv och magisk helg som ledare under SuperFoxxweekend i Örebro. Inte förrän nu har jag kunnat samla ihop min energi så pass mycket att jag lyckats sätta mig ner och uttrycka mig i ord. Den har hoppat, studsat och sprudlat lång utanför min fysiska kropp, hihi!
 
Jag vet att många varit flitiga med orden och både ris och ros verkar florera kraftigt kring helgen. Själv har jag egentligen bara två saker jag vill säga så jag tänker helt enkelt hålla mig kortfattad och ja, bara säga dem helt enkelt :)
 
 
Först och främst vill jag tack för alla fina kommentarer jag fått på mina två workshops! Tusen TUSEN tack, det värmer verkligen! :') Så tacksam att jag fick dela magin med er alla 330 fantastiska kursare!
 
Och avslutningsvis vill jag i allmänhet påminna om att vill man lämna kritik, se till att den är av det konstruktiva slaget. Det är verkligen guld värt! Det är av misstagen man växer. Ingen förväntar sig att man ska kunna cykla felfritt och spikrakt första gången man provar.
 
NA
 
Danshatten
 
Vill du läsa mer om helgen hänvisar jag nu varmt till länkarna ovan för själv har jag bara ett ord kvar som vill ut...
 
 
..KÄRLEK!
 

Kommentarer:

1 Lena Nymo:

skriven

KÄRLEK till dig Kinna som hade en så härlig workshop!! <3

Svar: Tack Lena!! <3
Kinna

Kommentera här: