I found myself in wonderland

Intenet har nu äntligen vaknat ur sin dvala igen!
Men trotts en liten frustration på Telenor och deras något virriga kundsupport och telefonköer till förbannelse är det tre fantastiska veckor som flugit förbi.
 
Under dessa veckor har jag har blivit Karlskoga-bo, eldat rökelsen för fulla muggar, njutit av att hösten färgat världen i fantastiska färger och befunnit mig i ett fantastiskt kreativt kaos som en lördag fyllde hela min lilla boning.
 
 
Jag har även tillverkat och levererat ett armband, skrivit brev till mormor....
 
 
..roat mig med att ta lustiga foton på mig själv när det varit tekniska problem på jobbet.
 
 
Jag har dansat..
 
 
..dansat, dansat, dansat :D
 
Jag har varit i Gävle och bott som en kung, haft fullständigt supertrötta (men glada!!) fötter och efter två magiska kvällar på Oktobermaran fyllt hela min danssjäl till bredden med harmoni.
 
 
 Och sist men inte minst..
Karlskoga, du levererar! Minst sagt. Du ger mig trygghet, röda sammetsgardiner, dans två gånger i veckan, en fantastisk lägenhet, sjöutsikt och massa tid för kreativitet. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men, Karlskoga är fantastiskt! Allt blir som det ska bli. ..och ja, jag är mer övertygad än någonsin :')
 
 Kärlek.
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Åh, den där bilden till din mormor gör hela min kväll!! :D Färgkritorna krafsar ända in i målarsjälen!!

Kommentera här: