Regn ute, sol i sinne

Efter att ha startat min helg i lycka tillsammans med min andra hälft vaknade jag idag upp till en grå och smått regning söndag.. Men, trotts rusk ute och en något påträngande saknad är det ändå med sol i sinne som jag har jag startat denna söndag tillsammans med tända ljus, rökelse och virkning...
 
 
Söndagslyx på hög nivå!

Och så har jag har även lyckats få upp denna tavla som fullkomligt fångat mig med kreativitetes magi de senaste veckorna :)
 
 
Min känsla säger att detta kommer bli en bra söndag. En hallon- och blåbärspaj plockades nyss ut ur ugnen och när som helst plingar det på dörren för idag vankas nämligen finbesök av mina kära föräldrar :)
 


"Walk only on the path of the heart"

Oh yes, I do! :')
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Oh I DO TOO!! :D

Kommentera här: