Silent poetry

Karlskoga levererar verkligen!! Full pott på trygghetsplanet. Full pott på mataffärsplanet (bor ca 300 m från gigantiska ICA Maxi). Full pott på röda-sammets-gardins-planet. Och...
 
..även full pott på dansplanet! :D
 
Både på onsdagar och söndagar finns det nämligen dans att tillgå i denna lilla del av landet. Onsdagarna bjuder på en skön blandning av foxx, wcs och kizomba till en något mer modern musik och söndagarna erbjuder träningskväll à la foxx och bugg i en stor lokal med bra golv och spegel på hela ena långsidan.
 
 
 
Fritt fram för träning helt enkelt, så himla kul!

(En liten film från en onsdag för ett par veckor sen när Mr.Möörk hade med sig filmkameran)
 
Sen jag flyttade hit har onsdagarna definitivt blivit mina favoritdagar! 
Tack Karlskoga för allt du ger mig :)
 
"Dancing is silent poetry"
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Dancing is silent poetry- how I freaking love that! Fortsätt bjuda in mig till onsdagarna, någon vecka måste det passa! <3

Svar: Absolut! Jag ger mig inte med inbjudningarna förrän du står där på golvet med mig :D <3
Kinna

Kommentera här: