Hur som helst

Idag är det fredag. Men i min värld känns det som tisdag. Min arbetsvecka började i onsdags nämligen så det har gjort att alla dagarna blivit helt förvirrade för mig. Tisdagen kändes som söndag, onsdag som måndag och igår hade det lika gärna kunnat vara en trött måndag igen. Helt snurrigt! Ungefär lika snurrigt som det måste varit då denna ↓ skylt skapades :P

(För fler fantastiska skyltar, klicka in HÄR)

Men, som sagt, idag är det fredag som är dagen som är, och min fredag har spenderats mestadels på jobbet. Jag jobbar just nu monsterpass på 9,5 h så mycket av min tid de senaste dagarna har spenderat på telefon med kunder i öronen (inte bokstavligt talat alltså) och problem som ska lösas. Men även om jag tycker om det jag arbetar med blir man ganska körd i huvudet efter pass som dessa. Att ha öronen på helspänn tar på krafterna.. Men imorgon gör jag i alla fall sista dagen för denna vecka, och inte heller ett fullt lika långt pass (10.30-17.20), för att sedan få mig en ledig söndag tillsammans med min älskade <3
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Haha åh, Love it! :D

Kommentera här: