Hälg-i-älg!

Igår jobbade jag min 6:e dag i rad, men inte på Bredbandsbolaget denna gång utan som krokimodell på Örebro konstskola. Jätteskönt att byta miljö och uppgift för en stund! Krokimodell är nog det bästa jobb jag någonsin haft. Lugn, skönt och väldigt meditativt.
 
Displaying IMG_20150207_092355.jpg
Pigg som en mört! Eller nja, kanske inte riktigt.... :P

Men idag, denna söndag, är det äntligen en ledig dag! Så himla skönt med en lite paus innan en ny utbildningsvecka med samtalsteknik, systemutbildning och samlyssning börjar.
 
Displaying IMG_20150208_131801.jpg
Och efter att ha vaknat till tillsammans med en kopp kaffe och nyhetsmorgon har jag storstädat hela lägenheten, njutit av en lång och skön dusch och sugit åt mig av solen fantastiska strålar på balkongen. Fåglarna kvittrade och snön smälte, nästan så man får lite vårfeeling :)
 
Imorgon är det måndag och utbildning står på schemat.
Och sen när jag kommer hem får jag äntligen ligga i min älskades armar igen, efter en hel vecka på olika orter.
 
:')
 
Kiss me under the light of a thousand stars.
 
 
 

Kommentera här: