Veckan har vänt!

Idag är det torsdag. Veckan har vänt, solen skiner och jag har gnuggat sömnpulvret ur ögonen efter en underbart skön natts sömn.
 
(Bilderna är hämtade från filmen Rise of the guardians, gudasöt (!!) film om våra mest omtalade figurer som John Blund, tandfeen, jultomten med flera. Min favorit är helt klart Mr.Sandman, eller John Blund som han heter hos oss här i Sverige. Hans karaktärsdesign är enligt min mening (och nördiga inställning till denna typ av design) helt fantastisk, grymt snyggt arbete!)
 
Tre av fem kvällspass på Bredbandsbolagets kundservice är avklarade, rutiner börjar sätta sig allt mer och tempot och statistiken ökar för varje dag som går. Många bollar och parametrar är det dock att ha koll på och pressen är ganska hård, både på tid och kvalitet, men jag har aldrig varit med om ett jobb där dagarna går så fort som på kundservice!
Många gånger har jag blivit varnad för kundserviceyrket. Varnad för otrevliga kunderna och en enorm press. Och ja, kunderna är arga ibland och skriker och skäller. Och ja, tids- och merservicepress har vi. Men, att det skulle vara ett gräsligt jobb?! Absolut inte!
En rejäl utmaning är det förvisso, men Kinna gillar utmaningar och stortrivs! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: