Jobba, leva, andas. ALOE VERA

Linköping tur och retur under det senaste dygnet har bjudit på en glädjande stund som krokimodell, en fantastisk danskväll på Nationernas hus, två spännande möten, produktleverans och vegansk sushi av väldigt mumsigt slag. 
 
Och det är med en stor tacksamhet jag sitter här ikväll. Tacksam över att jag har friheten att jobba när och var jag vill, och med vem jag vill. Tack Forever för det!
 
Forever living products är ett internationellt direkthandelsföretag som har sin bas i ekologisk kallpressad och stabiliserad aloe vera som odlats och skördats med största omsorg för både planta, miljö och arbetarna på plantagen. Efter 35 år i branschen kan Forever nu erbjuda ett sortiment med över 200 produkter och det finns allt från tandkräm, liniment och smink till kosttillskott och aloe veran i sin allra renaste form.
 
 
Forever living är väldens största odlare och distributör av Aloe Vera, en sukulent liljeväxt som har älskats av människan i över 4000 år. 
 
Sedan vintern 2012 har Aloe veran fått växa in mer i mitt liv. På morgonen, redan när jag bara tagit några steg in i den nya dagen är den det första som möter mig och fyller mig med energi. Aloe veran, denna fantastiska grönsak är nämligen inte bara grym för huden utan gör lika gott på insidan som på utsidan. 
 
(Aloe Berry Nectar med smak av äpple och tranbär)
 
Forever ger mig möjligheten att erbjuda hjälp till en bättre hälsa men också möjligheten att hjälpa andra att nå sina drömmar. Och DET är den finaste av alla gåvor.
 
"If you want something in this life that you never had, you'll have to do something that you've nerver done"
 
Vill du också ha möjligheten till ett rikare liv? :)
 

Kommentera här: