Äntligen helg!

Ja äntligen ramlade helgen in till slut, efter en fullkomligt proppfull vecka. Jösses ja. Och avslutade gjorde jag med en riktigt mastodontdag dessutom, med jobb från 8.00-23.00. Insane.
Haha, ja det var minst sagt en trött Kinna återförenades med sin älskade Inga framåt midnatt i fredags..
 
Ja redan på bussen från Karlskoga för att snart därefter kliva på arbetspass numeró två såg jag såhär ↑ fantastiskt pigg ut :P
 
Men trotts en enorm trötthet har jag haft en jättefin helg tillsammans med min pälskling. En helg innehållandes strövtåg i hembyggden, nötter, Örebro Pride, svamppaj, vin, vattenpipa, långa samtal, krälande på golvet, leriga fötter och enorma diskberg :P
 
 
 
 
Imorse for hon, efter några om och men med missat tåg och sträva busschaufförer med bred värmländska, för nya äventyr i Prag. Hmm ja, det känns minst sagt i hjärtat att tvingas ifrån varandra så snart igen...
 
Men, vad hindrar mig att fara en sväng till Prag och hälsa på tänker jag!? :D
 
 
 
Life is an adventure
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda R - TrendMäklaren:

skriven

HEJ!

Vilken härlig bild, den där sista! Lycka :)

Just nu behöver jag tips på nya tv-serier som jag kan grotta ner mig i under hösten... har du något bra tips? kommentera gärna här -> http://www.nattstad.se/amandarieem/jag-begar-tips-15278671


Trevlig kväll!

Kommentera här: