Brandrök, pastasallad, dans och tacksamhet

Att det brinner för fulla muggar i Västmanland kan nog inte ha gått någon förbi. Men trotts detta faktum var vi en hel hög galningar som for mot Skultuna (bara ett par mil från lågorna) igår för att dansa till Casanovas.
 
Och ja, det var minst sagt en något rökigare plats än vanligt vi anlände till...
 
Och luktade gjorde det också. Men, ingen skulle bli lycklig av att jag inte dansade tänkte jag (och röken är inte farlig) så jag förlorade mig i dansens magi trotts den något stickiga luften.


(Foto: Dunkens Dansbilder)
 
Och jävlar, vilken kväll det blev!!
 
Så enormt tacksam för allting som är i min värld just nu. Dansen, jobbet, kollegorna, vännerna, pastasalladen, virknålen, frukoststunden på bussen, världen, allt vi inte kan se, äventyren som väntar, kärleken, kvällar inmyst i min onepiece...
 
:)
 
 

Kommentera här: