Var gömmer sig alla dansanta singlar?

Troligtvis mitt framför ögonen förstås!
 
Men visst vore det bra om andra på något sätt visste om att du var singel utan att behöva fråga?
Vi vill på ett tydligt sätt visa att: "Hey, jag är singel! Här är det fritt fram att flörta på hur mycket du vill!"
 
 
Jag har tillsammans med fantastiske Stefan Granath tagit fram dessa gröna sköna armband för att visa just detta! De är virkade av bomullsgarn, med 100% kärlek i varje maska och de finns i 4 olika storlekar.
 
Och såhär ↓ ser de ut!
 
(varje armband har en unik knapp så hur just ditt armband kommer se ut blir en överraskning :))
 
Är du singel och dansat och sugen på ett armband?
Beställ direkt HÄR!
 

För mer info?
Gör ett besök på vår hemsida SINGELBANDET
 
Vill du hjälpa till?
Sprid budskapet om singelbandet vidare, så att fler förstår att ett grönt band betyder att man är redo att träffa den rätta.
 
Är du dansat och singel men ej medlem i facebook-gruppen?
Gör som 1218 andra singlar och bli medlem HÄR du också vettja! :D
 
 


.MADE WITH LOVE by Virkiskinna.
 
 

Kommentarer:

1 zerny:

skriven

Wow, sicken bra grej! :)

Svar: Tack, va roligt att höra! Vi hoppas det på ett roligt sätt ska underlätta för alla som är redo att träffa den rätta :)
Kinna

2 Susanna Maria J:

skriven

Vilken kul grej! Jag är dock gift, borde det inte finnas ett rött för oss gifta? :)

Svar: Tack för bra feedback Susanna! Är du sugen på en röd variant går det finfint att specialbeställa via min facebook-sida (https://www.facebook.com/Virkiskinna) :)
Kinna

Kommentera här: