Jag och röda faran

(OBS! Varning för mumsiga bilder :P)
 
I söndags fick jag för mig att följande dag cykla ut till min älskade Elin i Glanshammar. Och, tänkt och gjort, så bar det iväg. Vad jag inte hade med i beräkningen var att världen skulle bjuda på ett hejdundrandes högtryck med stark sol och höga temperaturer. Men, skam den som ger sig tänkte jag trampade på när svetten rann som bäst längs ryggraden... Och jag är otroligt nöjd att jag trampade på för väl framma blev jag bjuden på ett gott, spännande och efterlängtat dygn i Elins lilla bo :)

Vegetarisk lasagne på en bädd av ekologisk närproducerad (landet ligger ca 20 meter ifrån tallriken :P) persiljesallad. Mums!
 
Och till efterrätt käkade vi de godaste jordgubbarna någonsin!
 
 
Natten tillbringade vi i gäststugan och efter en god grön frukost var det sedan dags att återigen bli kompis med cykeln och trampa hemåt.
 
 
Lika varma mil denna gång men med en betydligt ömmare bakdel :P Haha! Men, hem kom jag till slut :) 
 
 
Livet är ett äventyr.
Ge dig hän och njut!
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

<3 !!!

Svar: <3 <3 <3 !!!
Kinna

Kommentera här: