Megaknytis i Stadsparken

Idag har jag varit på födelsedagspicknick i Stadsparken. Med mig hade jag en liten ask fylld med kärlek till det lilla födelsedagsbarnet...
Hihi!
 
Och i parken väntade en härlig blandning på oss!
 
En blandning bestående av fina människor, fåglar, rotsakschips, oliver, kex, sockerpopcorn, ost, melon, blomblad, saft, vin.... Och massa mer, mums! Och ja, ehum.. och så lite...
..rövkrok :P
 
Efter mycket mumsande och skratt var det så dags för den fantastiska utmaningen 5 MINUTER PLANKAN att gå av stapeln *huha, jösses* Dock måste jag erkänna att jag inte är den tappre vinnaren trotts min hårda (läs obefintliga :P) träning.. 2 minuter verkar vara min orubbliga standard ;) 
 
Men, nu ska jag försöka mig på det där med sömnen igen! Förra försöker gick sådär.... Hmm. Godnatt!
 
 
 
 
Sometimes, people come into your life not to love you..... But to make you feel that you are worth loving.
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Och du ska veta att jag är Såååå glad att du var med!! <3 <3 <3

Svar: Hihi, sötnöt <3 <3 <3 :*
Kinna

Kommentera här: