Sprudlande glad

Wow, vilken kväll det blev på Oscars loge i Skultuna igår!! Det var med en hungrig mage och med enormt trötta ben vi for hemåt i sommarnatten. Jag skyller de trötta benen på att golvet var strävt, men, det kan finnas en liten möjlighet att jag tappat mig gamla dansform (tävlingsträning plus i regel 2-3 socialkvällar/v)... Hmm.. :P Aja, hur som helst var det med en sprudlande glädje i danssjälen jag satt och jäspade som världens trötter under resan hem. Men efter en god natts sömn börjar jag allt bli danssugen igen (det har jag minnsann inte tappat!) ;) Och tur är väl det för om någon timme bär det av mot Skultuna igen för 6 fantastiska timmar till! :D I afton står Casanovas och Sannex på scenen! 
 
Från förra årets dansvecka på Öland, Casanovas eftermiddagsspelning på Lundegårds camping.
 
Ja och Ölandskänslan börjar ju faktiskt såsmått infinna sig nu när det bara är knappa 3 veckor kvar till det bär av! :D
 
 Woh, feel alive and breath!
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Inte är det nått fel på din dansform.
Det var ett väldigt strävt golv på fredagen och faktiskt ännu strävare på lördagen.
Man får ta det som träning på att lyfta fötterna.
Riktigt bra kvällar både fredag och lördag men med helt olika karaktär och känsla.
Skultuna är bland det bästa som finns när man vill få chansen till riktigt bra dans. Synd att jag missade dig Kinna men det är inte helt enkelt att välja sin partner när man "bara" har 12 danstimmar på sig.....hehe....

KRAM

Svar: Ah, tack Beine! Va skönt att det inte var formen det var fel på ;) Håller helt med om att det blev två magiska kvällar, magiska men otroligt olika i karaktär. Sjukt nöjd är jag i alla fall men synd att vi inte hann få till en dans. Men som sagt, inte lätt när det "bara" är 12 h :P Haha, kram på dig!
Kinna

Kommentera här: