Värme i vinterkylan

Imorgon går dessa sprakande små kreationer, ett par torgvantar och ett par raggsocksskaft, iväg med posten för att värma fyra tassar i Linköping :)

 
Och medan vantis och raggis åker med postmannen på äventyr tänker jag njuta av en kort fredag på jobbet och sedan peppa inför lördagens arbetsdag på helt annat håll. Hmm, ja man skulle nog kunna säga att det är ett ganska udda extrajobb som nu ramlat över mig (ni som känner mig blir säkert inte så förvånade :P).
Lördags uppdrag består nämligen av att springa runt på MediaMarkt iförd en duracellkanin-dräkt.
 
Ehhe ja... Jag kunde som inte låta bli att söka.... ;)
 
Så, är du i Örebro och dessutom i trakterna runt Marieberg någon gång mellan kl 10 och 18 så tycker jag definitivt att du ska komma och krama kaninen!! :)
 
 
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Naahhhww.......MEN va gulligt!!! Jag tycker du ber om att få låna dräkten till kvällens dans på BP. DÅ kommer du att få många kramar.....(Fast ...fniss.....det får du säkert även utan dräkt)
KRAAAAAAM

Svar: Hahaha! Kan dock tänka mig att den är något svår att dansa i :P Får hoppas på lika många kramar även utan dräkten :)) KRAAAAM!
Kinna

Kommentera här: