Aaaaaa aaaa....

 *...AAATCHOOO* Ursäkta, förlåt.. Prosit.
Ja, som ni säkert anar har jag fått sällskap av en förkylning. Och det var kanske ingen överraskning, jag har känt att den har legat där och grott i flera veckor och nu till helgen som var tyckte den att det var ett ypperligt tillfälle att storma in med snuva och halsont och ta all min energi. Hmm, inte så ypperligt enligt min smak.. Men men, skönt att den brutit ut så den kan försvinna tänker jag. Och efter fyra dagar av VASK (vård av sjuk Kinna) börjar jag nu känna att energin så sakteliga återvänder.
 
Men under helgen var det inte bara förkylningen som ville vara i fokus utan även det stora ståtliga valet.
Såhär i efterhand känns det som att ord är överflödiga. Det florerar redan en massa hatiska inlägg till höger och vänster och jag tänker inte skriva ett till att lägga i skaran. Och jag har svårt att tänka mig att valresultatet gått någon förbi (?) så det lämnar jag också. Det känns som att ordet oro räcker (för nej jag är absolut inte oberörd, jag ser bara inget syfte i att älta och hata)
 
Istället vill jag inspirera genom att dela med mig av denna.
 
 
Open up your heart, unlock the cage,
turn the key and break the chains.
 
Throw your hands up
if you know what the time is
Open up your heat and let it shine
the brightest
 
 
Vi är alla byggda av samma materia.
 

Kommentera här: