Från ett hav av flyttkartonger

Ja nu jäklar börjar det dra ihop sig för flytt (igen :P), 7:e gången på 3 år som jag packar ner mitt hem i bruna lådor, märker dem med stora tjocka märkpennan och gör mig mentalt redo för att installera mig på en ny plats som jag kommer kalla mitt hem.

Nästa hållplats på livets äventyr blir Karlskoga!
 
Life is a highway :)
 
Men trotts att Örebro, mitt älskade Örebro, är en plats som ligger mig otroligt varmt om hjärtat är det med en fantastisk känsla av harmoni som jag lämnar för nästa kapitel :')

"Där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt, dit kan jag gå och sakna dig. Älskade älskade du."

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Välkommen till Karlskoga! :)
Kramar

Svar: Tack!! (sent svar pga av att internet strulade i och med flytten) :)) Kram till dig!
Kinna

2 Långa farbrorn:

skriven

Lycka till med flytt och alla bestyr
Jag vet ju att rörelse är inget du skyr
I Karlskoga finner du dig säkert väl tillrätta
Om jag inte tar fel så är det väl i en etta??
Hoppas man ser dig snart i mysande dans
Ja vi kanske kan hjälpas åt att försättas i trans.
För många ter livet sig som en prövning
Men för härliga Kinna är allt mest en spännande övning!

KRAM

Svar: Haha, vilket fantastisk rim! :D Och nu har äntligen internet vaknat ur dvalan också så nu blir det mer aktivitet här på bloggen igen! (kan nog bli ett inlägg redan ikväll ;))Hoppas du hade en fantastisk mara Långa farbrorn, blev ju tyvärr ingen dans... Men iaf en kram :))
Kinna

Kommentera här: