Mycket har hänt

Ja nu var det ett par dagar sen jag skrev, och som rubriken antyder så är det mycket som hänt sen sist.
 
Jag har försovit mig, haft ett hysteriskt skrattanfall i ett hörn och varit arg på jobbets alla system som krånglat något kopiöst. Jag och Stefan har knåpat vidare med Singelbandet....
 
 
..så nu har vi även ett eget litet krypin på facebook. In (HÄR) och gilla vettja! :D
 
Jag har också blivit bjuden på middag, målat naglarna, haft klädpanik, börjat läsa kursen Medicinsk baskurs - anatomi och fysiologi, struntat i att diska, käkat nötter, blivit bokad som krokimodell, klippt håret, myst i onepiece, varit frustrerad, druckit kaffe och (kanske :P) sovit en smula för lite.
 
Så ikväll kommer Mr.Blund tidigt med sömnpulvret, och det med all rätt :)
 
 
"But dear, dont be afraid of love, it's only magic."
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Vilket fantastiskt citat!

Svar: Visst är det! Och plötsligt föddes en idé i mitt huvud... Hihi :)
Kinna

Kommentera här: