Pusselbitar

Sakta så sakta faller pusselbit efter pusselbit på plats, lägger sig till rätta. Det som ska bli vårt hem och vardag till hösten blir tydligare och tydligare för varje dag som går :)
 
Igår for jag iväg en sväng till Sunne för att hämta nycklarna till mitt övernattningsrum.
 
 
Ja, tanken är alltså att vi ska bo i Karlstad, jag och min andra hälft, men att jag också har ett rum i Sunne som jag kan övernatta i när det blir sena kvällar på Brobygrafiska (kommunikationerna mellan Karlstad och Sunne är sådär om jag ska uttrycka mig milt).
 
Så, så ligger planen.
Men idag är det renoverings-pusslet som gäller igen. Förhoppningsvis ska vi har vårt sista slipdamms-party framåt eftermiddagen och om vi hinner blir det även lite måleriverkstad.
 
Det är spännande att se allting växa. 
Den lilla filuren inom mig som älskar äventyr, ja hen hoppar, dansar och ler för fulla muggar.
Hihi!
 
 
 
 
 

Kommentera här: