Jag är redo, det är he-elg

Ännu en vecka har rusat på i en rasande fart! Det känns som att tempot på både dagarna och utbildningen eskalerar vecka för vecka och hjärncellerna har fullt upp med att springa runt med lilla håven där uppe för att försöka fånga in och stoppa ner all ny information i rätt fack. Just nu är det mycket info som förvirrat flaxar runt..
Tur det är helg så de små hjärnisarna får tid att komma ifatt :P
 
På jobbet har vi denna vecka haft tema faktura. Faktureringen i sig består egentligen av ganska enkla moment och regler men tillsammans (och kombinerat med allting annat vi lärt oss de tre senaste veckorna!) måste jag medge att det ändå känns en smula rörigt. Regler hit och dit, datum hit och dit...
 
Och med skakiga tassar och hörsel på spets har vi även fått ta vårat första samtal denna vecka. Huha, av nervöst det var! Men det gick bra, trotts darrande fingrar som fumlade över tangenterna, kunde jag lösa kundens (egentligen ganska enkla, men just där och då krångliga :P) problem.
 
Men nu tar jag helg och låter hjärnisarna där uppe få sortera ifred.
 
 
 
 
Jag är redo, det är he-elg!! Här är ja-aag! Det är he-elg, jag är redo!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Sötfis!

Kommentera här: