Energi och balans

Min lilla minisemester börjar nu att lida mot sitt slut. Men det är med en lugn och nyfiken känsla jag sitter här denna söndag och lyssnar till Gayatri Mantra.
Minisemestern har skänkt ett enormt lugn och en fantastisk stabilitet. Energi och mental balans.

Displaying IMG_20150129_201133.jpg
Ytterligare att par yogasockar har tillverkats.

Displaying IMG_20150129_201549.jpg
Och så även hemmagjorda chips.
 
Jag har även varit på äventyr i Karlstad med min stora kärlek, lekt på IKEA, firat en födelsedag, tittat på film, virkat...
 

..släppt alla hämningar..
 
Och hittat en ny vän..
 
Displaying IMG_20150201_123811.jpg
Gunde heter han.

Imorgon kliver jag på en fem veckor lång utbildning för Bredbandsbolaget. Nyfikenhet och pepp fyller mig när jag tänker på det och jag ser fram emot att få ta mig an en ny utmaning och träffa alla de som kommer bli mina arbetskamrater.
 
Jag längtar efter ny kunskap. Till första dagen när vinter bytts mot vår. Till morgonpromenader i dubbla tröjor och halsdukar upp till öronen. Till solens värmande strålar och fågelkvitter som vill stanna.
 
 

Kommentera här: