För exakt ett år sedan

För exakt 1 år sedan flyttade dessa två skönheter isär. Hon till höger är jag och hon till vänster är Inga. Inga, en av de mest fantastiska och galna människor jag mött på denna jord. Men, vår vägar skildes idag, ja idag för ett år sedan. Med tårar och vemod. Jag flyttade iväg till Örebro och Inga, min päskling, blev kvar i storstaden i vår lilla kub till lägenhet.
 
 
Mycket har hänt på detta år som seglat förbi. Inga har flyttat till Prag och viger numera sitt liv till filmen och skapandets magiska värld. Och jag har också flyttat (igen :P), till Karlskoga och myst in mig i sambolivet med han med stor H.
 
Tänka sig, vad tiden går fort. Och tänka sig va gammal jag just kände mig när jag skrev så ;) Men jag menar faktiskt varje ord, tiden springer minst sagt med långa ben. Glada långa nyfikna ben.
Men hur som haver, allt har sin tid. Och oavsett vilken tid det är eller hur snabb den må vara tänker jag fortsätta låta dagarna få fånga mig, lyfta mig och omsluta mig med allt vad de bär med sig.
 
 

Kommentera här: