Med en känsla av att vara utomlands

Mm, det är med en känsla av att vara utomlands som jag sitter här. Hostel, engelska överallt, strålande sol om dagarna och mycket liv och rörelse på nätterna. Men, så är inte fallet. Nä utan jag är i Stockholm, el Stockholmo, staden som aldrig verkar sova. Staden som jag lämnade för bara en knapp månad sedan.
 
Men nu är jag uppenbarligen tillbaka igen, men bara på besök (som tur är :P) Visst är Stockholm en vacker stad men denna stress som ligger i luften var man än befinner sig, nä den är inte min cup of thé.
 
Men både igår och idag har iaf solen strålat och gett mig energi och jag har haft fantastiska möten. Bland annat ett 3 h långt planeringsmöte med Jonna inför våra kommande event på Yogini...
 
 
Bland annat detta event är på g!
 
Vill du gå? Läs mer och boka HÄR
 
 
Ett av våra andra eventen har faktiskt ägt rum nu redan ikväll :D En kväll där vi har gjort medicins yoga för att stärka immunförsvaret och även badat i smoothie's, aloe vera och tips hur man kan stärka sitt eget försvar.
En yogaafton à la immunförsvaret helt enkelt! 
 
Namasté och godnatt, imorgon väntar nya äventyr!
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Aaa mähh Tjockholmare asså!!

Va é ré mé ré! Haru knéck i kneena eftersom,ru bara sleepar treskoona efter re??
Föresten?? Vaffö haru treskor för??
Du har ju ba' två fötter.....
****suck*****

Hoppas du kommer hem helskinnad från Fjollträsk.

KRAM

Svar: Haha, ja DET ska jag se till att göra Beine! KRAM!
Kinna

Kommentera här: