Valborg

Idag är det Valborg. Men våren tycks dock ha blivit lite blyg av all uppståndelse. Hen har, i alla fall här, hållt sig borta och nu framåt kvällen tillkallat Mr.Regn dessutom... Så, ingen Valborgseld för min del. Jag myser hemma och hälsar våren välkommen tillsammans med mina ljuslyktor och en kopp te istället :) 
 
 
Min dag har trotts detta lite mulna väder varit en strålande dag! En dag som startade med en liten sovmorgon och fortsatte med jobb hela förmiddagen fram till mina föräldrar knackade på dörren. Idag har det nämligen varit spa-dag deluxe (massage till pappa och zonterapi till mamma) med tillhörande lunch (rotsaker i ugn med rökt fetaostkräm), promenad i Stadsparken och fika (fruktsallad med nötter, tahini och vaniljsås).
Mm, en specialdag enbart för mina kära föräldrar helt enkelt! :)
 
Harmonin ligger än i luften. Tack för en fin dag.
 
(..och tusen TACK Elin för bidraget med zonterapin och för din sprudlande närvaro <3)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Bigfoot:

skriven

Kurat skymning??!! Är du pensionär eller??
Missade du att det var en grym dans i Kristinehamn?
Ja, tydligen......
Jag hade 2 outnyttjade platser i bilen och du tar väl bara en halv plats ungefär.
Hur många personer får plats i Bigfoots Volvo??
1 st Bigfoot och 8 st Kinnor....typ...
Nåja, du tog ju hand om päronen så du är ursäktad...
för den här gången....
Kramis

Svar: Haha, ja har du missat det Beine?? Jag är ju tant Kinna egentligen, bara att jag ser väldigt ung ut :POch nej, jag hade inte missat dansen. Kinna har koll vet du ;) Men jag hade som inte riktigt tid att fara iväg dit. Jag är ju bara en person (eller ja halv i storleken tydligen :P) och kan bara vara på en plats, och denna plats var hemma med päronen igår :)
Tur det är dans snart igen :D
KRAM!
Kinna

2 Elin:

skriven

Skatt <3 Nöjet var lika mycket på min sida ^_^

Kommentera här: