Attraktionslagen

Attraktionslagen är en mäktig naturlag som gör att det du sänder ut kommer tillbaka till dig. Den är rättvis och gäller för alla. Den har alltid funnits i ditt liv oavsett om du har varit medveten om den eller inte, och oavsett om du trott på den eller inte. Den har alltid och kommer alltid att vara gällande i ditt liv. Varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund.
Du är som en stor magnet som hela tiden sänder ut vibrationer utifrån din känslomässiga frekvens. Lagen om attraktion gör att du bara kan dra till dig det som finns på samma frekvens som du.
 
(Läs mer om attraktionslagen HÄR)
 
Idag har detta fenomen verkligen visat sig för mig.
Min högsta önskan igår var att få en extra dag, lite mera tid för att packa och stöka iordning med det allra sista här i Stockholm. Och vad händer? Jo, hux flux blev mina två arbetspass avbokade, en sovmorgon fick sin välbehövliga plats och världen levererade dessutom den varmaste vårdagen på länge. 
 
Lite sliten är jag allt... :P
 
Men på insidan lyser en stark och stolt stråle av tacksamhet. 
 
 
"Jag vill tacka livet och den här dagen, för att jag får uppleva det jag upplever. Här och nu."
-Yoga Anada
 

Kommentera här: