Världens bästa pappa!

Igår gick flyttlasset.
Och vi packade och packade och packade och packade..
 
..och packade och packade och packade på pappas superflyttbil.
 
Och till slut fick vi ihop flyttpusslet.
Och det bar av... Med tårar rinnandes ner för mina kinder. Tårar av både sorg och glädje. 
 
Efter några mils körning stannade vi och käkade flyttlunch bestående av pastasallade med hallomi och tofu à la bästa mamma. 
 
 
Och idag sitter jag nu här. Här i min alldeles egen lägenhet. Ååååh :')
Även om det gjorde fruktansvärt ont i hjärtat att lämna min älskade igår så vet jag att detta är så himla rätt.
Livet är ett äventyr och jag är redo att se vart det bär av härnäst.
 
Tusen tack för all hjälp igår världens bästa pappa!
Och tusen tack för alla fina sms, presenter, kramar och samtal.
 
Jag är så otroligt lyckligt lottad.
 

Kommentera här: