Lugnet innan stormen

Mm, så här såg det ut i restaurangen några minuter innan vi öppnade för årets Vegofest tidigare idag...

 
 ..och så fort stolarna som aggerade avspärrning togs bort strömmade fantastiska själar in och fyllde restaurangen.
 
 
 
Besöksrekord även i år, 1070 personer!!! ..helt galet! :D ..och många av besökarna valde även att käka någon (eller båda :P) av våra utsöka rätter, "biff"-faijta eller tryffeldoftande pasta! Efter tre intensiva timmar i kassan käkade jag själv pastan och jag kan bara säga mmm mmmmmm MMMMM! 
 
När jag slutat mitt uppdrag för dagen passade jag på att avnjuta en kapp kaffe med sojamjölk högst upp i huset café och även gå på en föreläsning innan jag smulade hem för att packa och fixa det sista inför morgondagens foxx-kurs i Linköping! Dansglädje, inspiration, aloe vera och en virkleverans (se bilden nedan) väntar :D
 
 
 
Tack alla besökare som gjorde vegofesten till en hejdundrandes fest!
Och stort tack till arrangörsgruppen för en välordnad och grymt bra dag! :D
 
Kärlek.

Kommentera här: