Torgvantar, dans och sällskapsspel

Medan påskharen smugit runt i krokarna och gömt ägg har jag och min bättre hälft varit och Grums och firat påsk hemma hos hans far och sambo Ingse.
 
(Foto: Stefan Porth)
 
Vi firade med Tågspelet, en långpromenad, solsken och tacos.
En påsk utan ägg, men med mycket ost. Mm-mm!
 
Mitt i all denna påsklighet har jag även lanserat en ny liten glad kollektion i webbutiken!
Varmt välkomna in och kika! → TA MIG TILL WEBBSHOPPEN

Och som avslutning på denna påskhelg tänkte vi damma av dansfötterna och tillbringa aftonen till tonerna av Expanders och Blender i Brunnsparken!
 
 
It's a beautiful day and I can't stop myself from smiling
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

<3 Det sjunger i mitt hjärta när jag ser er <3

Svar: Naaaw :') Sötis! <3
Kinna

Kommentera här: